top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תגבי חן

בוק מקצועי לבר מצווה

צילומי בוק בר מצווה, הילד הגיע למצוות מזל טוב!


הילד כבר הופך לגבר והגיע לגיל המצוות,זה הזמן להנציח את הרגע בבוק צילום מקצועי לבר המצווה.גם הגברים הקטנים אוהבים להצטלם למרות שנהוג לחשוב שרק בנות בת המצווה אוהבות,אז זו טעות שלנו כהורים לפספס את הרגע המיוחד הזה.דור ה Z כידוע נולד לתקופה שהיא כולה מבוססת על אינטרנט,פייסבוק,אינסטגרם,טיק טוק,והגברברים הקטנים שלנו מאוד מזדהים עם העולם הזה וגם מעלים תמונות לרשת.לכל ילד בר מצווה יש תחביבים שונים,והמטרה היא כשמצלמים בוק בר מצווה מקצועי להכיר את הילד ואת תחביביו ולשלב אותם באופן כזה שהילד יאהב את הצילומים.חשוב גם להקפיד על לוקיישן מתאים לצילום הילד כדי שירגיש נוח בזמן הצילומים.


בחירת לוקיישן מאתגר ביום הצילומים


כחלק מרכזי וחשוב מחוויית הצילומים של בוק בר מצווה, הצלם והילד בוחרים יחד את הלוקיישן המתאים ביותר ליום הצילומים, כזה שחתן בר המצווה ירגיש בהם נינוח וכמובן יהיה קשור לתחביבים שהילד אוהב. ישנם נערים המתחברים יותר לטבע הפתוח או לנופי הים או ללוקיישנים מאתגרים כגון סקייט פארק אם הילד אוהב או גלישה בים או כל לוקיישן אתגרי אחר, ישנם כאלה שיעדיפו להצטלם ברקע אורבני כמו בסמוך לקירות גרפטי שהוא יותר צילום צבעוני ומרתק, בסופו של דבר, חתן בר המצווה חייב לבחור לבדו את הלוקיישן, על מנת שירגיש משוחרר ביום שכזה וכמובן עם עזרתו של הצלם כדי לוודא שהמיקום מתאים לצילום.

שילוב התחביבים של הילד בצילום הבוק לבר מצווה


בשונה מבוק בת מצווה שבה בדרך כלל הבנות אוהבות להיות נסיכות ביום הזה,איפור,שמלות, דווקא נערי בר מצווה מאוד אוהבים לשלב את התחביבים שלהם בתמונות. אפשר כמובן להבין אותם, הרי רוב התחביבים של הנערים מתאפיינים בסימנים גבריים, כך למשל הם אוהבים לשלב את הסקדבורד שלהם, להצטלם כאשר הם גולשים על חופי הים עם גלשן, במגרשי כדורגל או כדורסל, בקיר טיפוס ועוד. למעשה, שילוב של התחביבים שלהם בתמונות בהחלט יכול להעשיר את התמונות ולתת להם לוק מיוחד שייזכר לעד.



אז איך בנים מצתלמים לבוק בר מצווה


אפשר לומר שתנוחות וזוויות צילום הם פחות הצד החזק של נערים, ולכן לא מעט מהם נבוכים בתחילת הצילומים, זוהי הסיבה שחשוב מאוד לבחור בצלם המתמחה בצילומי בוק בר מצווה וגם בעל יחסי אנוש וכישורי תקשורת טובה בעבודה עם ילדים, כזה שמציע ניסיון רב בתחום. צלם מקצועי יוכל לכוון את נער בר המצווה ולהכין אותו היטב לצילומים, הן מבחינת זוויות צילום המתאימות לו ובכלל להכין אותו נפשית לצילומים כדי שיראה משוחרר וטבעי.אחד היתרונות שלי שאני מטפל מוסמך בשיטת NLP ולא מעט פעמים הידע בעבודה עם ילדים עזר לי מאוד בסט הצילומים לתקשר עם הילדים במיוחד כאלו שהיה להם מאוד קשה בהתחלה והגענו בשיחה טובה למקום של רוגע ובטחון עצמי.



מה מביאים ליום צילומי הבוק לבר מצווה


ליום צילומי בר מצווה כדאי להתארגן בהתאם מראש, אני ממליץ להביא 3-4 לוקים שהילד מאוד אוהב כמובן לאחר שהכנתם בבית יום מראש את כל הבגדים ומדדתם אותם והילד מרוצה מאוד,והמלצה זאת מאוד חשובה משום שלפעמים אנשים מביאים מלא בגדים ואז בזמן תהליך הצילום הם לא סגורים על עצמם או שהילד לא אוהב את הבגדים,ממליץ גם להביא מספר אביזרים כגון כובע,תכשיטים,סקייטבורד,גלשן,או כל אביזר שהילד אוהב והוא גם התחביב שלו. חשוב לזכור את הלוקיישן שבחרנו מראש שהוא מתאים גם לקוד הלבוד והאביזרים שבחרנו כדי שיהיה שילוב מושלם בתוצר הסופי, כך למשל אם בחרתם להצטלם ליד קיר גרפיטי צבעוני, לבשו ג'ינס, טי-שירט מדליקה ונעלי סניקרס. לעומת זאת, בצילומים בטבע, הצטיידו בחולצה משובצת, כובע של בוקרים וג'ינס משופשף.זכרו שצילום בוק לבר מצווה הוא פעם אחת בחיים!

אשמח לעמוד לצידכם בכל שאלה,תכנון או בקשה. בברכה גבי חן




פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page