top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תגבי חן

צילומי גרפיטי ברחוב

עודכן: 19 בינו׳ 2022

אם אתם אוהבים להסתובב ברחוב יש מקומות שתוכלו לגלות שהם מלאים בגרפיטי על הקירות. אני אישית מאוד אוהב לחקור ולגלות מקומות חדשים שבהם יש המון ציורי גרפיטי בסגנונות שונים. יש מספר מקומות מומלצים שכדאי מאוד לבקר,למשל אם נעשה טיול קצר בדרום תל אביב,נוכל לגלות קירות שלמים המכוסים בגרפיטי אומנותי מאוד מעניינים.

רעיונות לצילום בשילוב גרפיטי

במשך השנים יצא לי לא מעט לצלם מגוון הפקות אופנה או בוק לבת או בר מצווה בשילוב הגרפיטי.כמו כן סדנאות צילום ברחוב הכוללות גרפיטי.חשוב להתאים את נושא הצילום והסיפור שלו לגרפיטי שאנו הולכים לצלם כדי שזה ישתלב יפה בתמונה.לדוגמא:צילום גרפיטי לבוק בר מצווה או לבוק בת מצווה,יש להתאים את הבגדים,הצבעוניות,האקססוריס לסט הצילום כדי שהכל ישתלב יפה ולא יראה לנו זר בעין.צילום בוק לבת מצווה בשילוב גרפיטי יכול להיות מעניין ויפה מאוד לעין,בנות בת מצווה מאוד אוהבות את הציבעוניות בתור הרקע של הצילום וזו אופנה שהיא כמעט תמיד עכשווית במיוחד בימים אלו.צילום בוק לבר מצווה בשילוב סקייט בורד או או אופנת רחוב גם משתלבים יפה מאוד בצילום בוק לבר מצווה.

צילום גבי חן

צלם גבי חן



צילום גבי חן




צילום גבי חן



צילום אופנה בשילוב גרפיטי


צילום אופנה הוא תחום מאוד מאתגר,כל הזמן עלינו לחשוב על רעיונות חדשים כדי לעניין את הלקוחות בתוצר הסופי.יצא לי לא מעט פעמים לצלם אופנה כשברקע יש גרפיטי,אני מציע ללקוח שמעוניין לצלם סט אופנה מספר אפשרויות,כמובן יש את צילומי האופנה בסטודיו,צילומי אופנה בטבע,צילומי אופנה ברחוב,צילומי אופנה בנוף אורבני ועוד.אחד המקומות שהרבה לקוחות בוחרים מבין ההצעות שלי הם צילומי אופנה בשילוב גרפיטי.כמובן שסוג הבגדים המצולמים כדאי מאוד שיהיו בסגנון המתאים כגון אופנת רחוב.כדי שהשילוב יהיה יפה לעין ולא יראה כמו רקע שלא מתאים לסיפור התמונה.הצבעוניות מאוד מושכת את העין והתמונה משדרת למביט בה שילוב של אומנות יחד עם הדוגמנים.


צילום גבי חן




צילום גבי חן



צילום גבי חן






פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page